joi, 24 mai 2012

Ceas pentru pictat Seedling

Un concurs interesant ne este propus de catre Kiddy Shop, prin care se pot castiga seturi creative Seedling. Premiul va fi oferit prin tragere la sorti, iar regulamentul de participare se gaseste aici.
Eu mi-am ales un ceas pentru pictat, ce contine mecanismul, baza patrata, un set de culori acrilice si pensule. Produsul este recomandat pentru copii de peste 5 ani, asa ca, in cazul in care norocul va cadea pe mine, ori voi mai astepta pana mai creste copilul, ori ma voi reimplica eu in activitatea artistica si voi face ceva frumos pentru camera copilului. :) Experienta in pictarea de ceasuri am suficienta, zic eu... (picura pe sticla). Din pacate nu reiese prea mult de aici de pe blog, doar cine cunoaste activitatea mea de dinainte de blog stie. :)

Un comentariu: