sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Ultimele achizitii in materie de scutece

Cum in ultima perioada nu prea faceam fata cu cele 16 scutece din dotare, mai ales la capitolul uscare, am hotarat achizitionarea inca a catorva. Noutatile sunt:
- 1 buc PopIn New Generation cu inserturi din microfibra
- 1 buc GroVia AIO, din bumbac foarte moale
- 1 buc GroVia cu insert din bumbac, cu strat impermeabil
- 1 buc GroVia protectie de scutec (la care se poate atasa cu capse insertul de mai sus)
- 1 buc Happy Heinys (cu buzunar)
- 1 buc Little Comfort (fitted din bambus)
Iar din marcile din care mai aveam:
- 1 buc Wonderoos
- 2 buc FuzzyBunz
- 1 buc BumGenius
Evident ca sunt multumita de ele.

Am mai cumparat:
- hartie de protectie GroVia (200 folii intr-o rola)
- hartie de protectie Popolini (100 folii intr-o rola) - pentru bebelusii alaptati exclusiv
- 1 buc Snappy
- nuci de sapun
- percarbonat de sodiu

Am mai avut ocazia sa vad/pipai:
- protectie de scutec Blueberry
- linere stay dry: Bummis fleece si ImseVimse

2 comentarii:

  1. Buna Luci,
    Ma intereseaza si pe mine foarte mult acest subiect si am inceput sa ma documentez, desi bebe trebuie sa vina abia in septembrie :). Te rog, poti sa mentionezi de unde ai facut achizitiile de mai sus, ca sa imi fac o idee de pret.
    Mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ai luat in considerare alternativa scutecelor refolosibile pentru bebelusul tau. Iti dau cu drag toate detaliile in privat, daca imi scrii pe adresa de mail de la profil sau daca imi dai tu o adresa unde sa-ti sriu. Sarcina usoara in continuare!

      Ștergere