joi, 19 ianuarie 2012

Magyarinda SSC


Cum in ultimul timp am tot participat la campanii de testare a mijloacelor de purtare pentru copii, nu am vrut sa o ratez nici pe aceasta. Reka a pus la dispozitia mamicilor din Iasi un SSC (Soft Structured Carrier) fabricat in Ungaria, numit Magyarinda. Avand experienta celor testate anterior nici nu a trebuit sa o tin mult la mine. Intr-o zi am analizat-o si am probat-o, apoi am dat-o mai departe. Din pacate, din cauza ca momentan nu am voie sa car greutati, m-am multumit doar cu proba, fara sa o scot si la plimbare. Dar am studiat-o pe toate partile si va pot impartasi concluziile. Iata de ce mi-a placut:

PRO:
- pozitia copilului este buna, baza este lata;
- ca o noutate, partea de sub genunchii copilului este captusita cu burete;
- este prevazuta si cu un insert pentru purtarea bebelusilor, ascuns intr-un buzunaras;
- are in talie o centura lata care sustine bine greutatea copilului si se inchide cu o catarama mare intr-o parte, nu central, ceea ce este un avantaj, deoarece nu jeneaza deloc;
- bretelele de pe umeri sunt bine captusite cu burete, ceea ce le face confortabile;
- bretelele sunt reglabile si se pot desprinde la capatul de jos pentru pozitionarea incrucisata;
- curelusele nu atarna, avand la capatul lor un inelus din scai pentru prindere;
- toate cataramele au un elastic sub ele pentru siguranta contra deschiderii accidentale;
- materialul este moale si placut, designul frumos;
- gluga sta bine pe cap si este reglabila ca dimensiune din capse;
- curelusele de la gluga se prind cu butoniere de niste agatatori sub forma de carlige de pe umeri (bretele);
- buzunarul mare de pe spate poate ascunde gluga cand aceasta nu este folosita;

CONTRA: (abia am gasit cateva)
- buzunarul mare de pe spate cu gluga in el rapeste din placerea contactului cu bebelusul;
- poate fi putin prea gros pentru vara;
- materialul devine albicios dupa multe spalari (pun asta si pe seama faptului ca fiecare mamica la care a ajuns l-a tot spalat; in mod normal o persoana nu l-ar spala chiar atat de des);
- curelusa mica ce uneste bretelele nu se misca cu usurinta in sus si-n jos.

In concluzie, Magyarinda este un SSC comparabil cu Boba si Manduca, avand chiar multe calitati comune. Pe ansamblu mi-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu