joi, 17 mai 2012

Intalnire cu scutece

Din nou ne-am intalnit cateva mamici, la o terasa, in aer liber, pentru a mai schimba impresii despre scutecele textile. Tema "ceruta" de data aceasta au fost chiloteii de antrenament si scutecele pentru bebelusi (in toate variantele: AIO, scutec cu buzunar sau protectie cu insert prefold), insa pe langa acestea s-a mai adus / vazut / pipait si gama Itti Bitti si alte noutati precum BumGenius Freetime sau scutecele pentru inot si ce noutati a mai avut fiecare.
Am fost prezente: doua mamici cu tot cu copilasi, doua mamci cu burtici si inca una cu aer adolescentin, toate frumoase si voioase si mai ales bucuroase de acest prilej de a ne mai rupe de rutina zilnica si a ne mai vedea. Am discutat de toate, am schimbat impresii si experiente si ne-am simtit bine. Abia astept cat mai multe intalniri si mamici care sa ni se alature. O noua intalnire pe tema purtarii bebelusilor (babywearing) este deja programata pentru luna viitoare! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu