marți, 1 mai 2012

Review-uri scutece textile

Pentru ca tot am adunat o colectie intreaga de scutece de marci diferite, m-am gandit sa incep o serie de review-uri despre scutecele textile, asa cum am facut-o si in cazul produselor de babywearing.
Cu siguranta ca sunt mamici dornice sa afle pareri despre un scutec sau altul inainte de a-l cumpara, asa ca "initiativa" mea cred ca va fi utila. De multe ori am primit intrebari despre diferite marci de scutece, insa nu prea am scris nicaieri detaliat despre fiecare dintre ele.
O remarca totusi: voi scrie parerea mea despre aceste scutece, care nu e musai sa coincida cu a altora. E clar ca fiecare avem preferinte, insa ma voi stradui sa fiu cat mai obiectiva, sa ofer cat mai multe date "tehnice", descrieri clare si impresii pertinente obtinute chiar in urma folosirii acestor scutece. Ordinea publicarii articolelor nu are legatura cu "topul preferintelor" in materie de scutece.
Articolele se vor regasi si pe blogul Scutece textile, si aici in sectiunea Review-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu