sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Grupul de mamici (sau ce scutece noi am mai vazut)

Cu ocazia Saptamanii Internationale a purtarii bebelusilor cateva mamici din Iasi au avut initiativa de a se organiza si de a face ceva impreuna. S-a creat un grup online si s-au facut intalniri.
La prima intalnire, din pacate, nu am putut participa fiind plecata din localitate.

Urmatoarea intalnire a avut loc in Carturesti. Acolo am cunoscut 3 mamici impreuna cu taticii si copiii si ne-am descoperit interesele comune. Tema intalnirii a fost purtarea bebelusilor, s-a discutat despre mijloacele de purtare folosite de fiecare, preferinte, parti bune sau slabe, despre cover-uri, jambiere, caciulite. S-au infiripat relatii, chiar prietenii.

A doua intalnire a fost pe tema scutecelor textile. Intamplator, ne-am intalnit tot aceleasi 4 mamici de data trecuta, desi initial se anuntasera mai multe. Fiecare a adus scutecele pe care le foloseste si le-a prezentat. Am vazut astfel marci si modele noi precum FuzzyBunz- un scutec simpatic cu buzunar, reglabil din elasticele de la picioruse si de la spate, Wonderoos Minky - tot cu buzunar insa in varianta pufoasa pe exterior, EasyFit - cu buzunar, cu insertul cusut de marginea exterioara sau un prefold de bumbac care se prinde cu Snappy, un liner de matase si un saculet de depozitare a scutecelor. De asemenea, am aflat si despre nucile de sapun si modul lor de folosire sau despre paturica de lana.

In ansamblu, ambele intalniri au fost extrem de benefice si abia astept sa se mai concretizeze ceva.

4 comentarii:

  1. Pentru mine intalnirile au fost atat utile, prin informatiile noi aflate, dar si relaxante :), in ciuda agitatiei celor mici, pentru ca m-am simtit in largul meu printre mamici cu aceleasi preocupari :)
    Astept cu nerabdare urmatoarele intalniri! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Uite si eu sunt tot din iasi. si pe mn m-ar interesa pe viitor aceste intalniri si discutii despre scutecele refolosibile, purtatul bebelusilor, si altele de asemenea. noi folosim scutece lavabile de vre-o 3 saptamani si sunt incantata de ele. acum vrem sa achizitionam si "Un instrument" de purtat bebelusul, dar inca nu stim pe care. Ma bucur ca am descoperit acest blog

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Viorica, ma bucur mult ca avem preocupari similare. Scrie-mi pe mail (vezi adresa la profil) ca sa am adresa ta si te tin la curent cu "programul" intalnirilor. Miercuri va fi ultima din acest an, te asteptam si pe tine cu drag. Ca tema - si mijloacele de purtare!

    RăspundețiȘtergere