vineri, 25 noiembrie 2011

O noua intalnire, multe informatii noi

Inca o intalnire pe tema scutecelor textile a avut loc miercuri la Iasi.
In cadrul unei gradinite care ne-a gazduit ne-am adunat de data aceasta in numar mare: 6 mamici, 3 tatici si 4 copilasi. Am varsat din nou tolba cu scutece si i-am initiat pe cei necunoscatori. S-au pus intrebari si am cautat sa dam raspunsuri clarificatoare. Sper sa fi reusit macar sa starnim curiozitatea celor novici de a cerceta mai mult acest subiect.

Chiar si eu am cercetat pe toate partile cele 2 scutece noi pe care le-am achizitionat: FuzzyBunz - un scutec despre care prima data cand l-am vazut am crezut ca e pe marimi, si mai ales ca e marimea cea mai mica (de fapt el este One Size si se regleaza cu ajutorul elasticelor de la picioruse si de la spate si desigur din capsele din talie) si Itti Bitti d'lish - un scutec Snap-In-One, pufos si foarte dragalas, la care inserturile se prind cu capse.

Totul a fost cu atat mai interesant cu cat am aflat si multe lucruri noi. Pe langa scutece, Alina a venit si cu o gramada de produse cosmetice naturale (din gama Weleda si altele) pe care ni le-a prezentat: sampon, gel pentru baita, crema pentru fata, crema pentru fundulet, 2 paste de dinti, deodorant, ulei anti-vergeturi, crema pentru mameloane, crema cu lanolina (tot pentru mameloane) si sapun de alep. Ne-a mai prezentat si dezinfectantul pentru scutece Miofresh, precum si mijloacele de purtare wrap, Marsupi si Manduca. Ilinca a venit si ea cu nucile de sapun, cu un medalion pro-alaptare si a asigurat imortalizarea foto a momentelor. Iar un tatic ne-a impartasit cat de utila este masina de uscat rufe (mai ales in cazul scutecelor!).

Ar mai fi fost multe de discutat, insa, cum timpul liber al unui parinte este limitat, am fost nevoiti sa lasam celelalte subiecte pentru data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu